Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

  • Voeg de artikelen toe aan je winkelwagen.
  • Heb je alles wat je nodig hebt? Klik dan op afrekenen.
  • Controleer je bestelling, en controleer ook de keuzes die je hebt gemaakt met betrekking tot kleur, ontwerp, etc.
  • Kies vervolgens je gewenste bezorg-/ophaalmoment. Deze datum is een indicatie. Bij bezorgafspraken ontvang je altijd een e-mail met de track en trace code, zodat je kunt zien wanneer de postbode je pakket komt brengen. Afhaalmomenten zijn op afspraak. We sturen je na je bestelling een e-mail met een aantal momenten, waaruit je je keuze kunt maken.
  • Vul de gewenste betaalmethode in. Je kunt kiezen uit: Vooraf overmaken, betalen bij afhalen, iDeal of Bancontact/mistercash. Bestel je vanuit België of wil je naar België laten verzenden? Neem dan eerst contact met ons op om de juiste verzendkosten te laten berekenen.
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in bij het veld ‘kortingscode’, en controleer of de juiste korting is verwerkt. Is dit niet het geval? Controleer of je de juiste code hebt gebruikt (hoofdlettergevoelig), of neem contact met ons op via de contactpagina.
  • Klik tenslotte op afrekenen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

  • Na je bestelling ontvang je een e-mail met daarin de orderbevestiging. Hierin vind je alle informatie terug, inclusief je bestelde artikelen. Heb je gekozen voor de betaalmethode ‘vooraf overmaken’, dan vind je hier ook de informatie die je nodig hebt om je betaling te kunnen voldoen.
  • Klopt er onverhoopt iets niet? Neem dan contact op via de contactpagina. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.
  • Heb je geen bevestiging ontvangen? Check dan even je spambox. Sommige e-mailaanbieders zijn erg streng, en verbannen onze mail direct naar de spambox. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik ook bestellen via een privébericht op Facebook, WhatsApp, telefoon of e-mail?

  • Voor informatie, bespreken van een ontwerp of andere vragen zijn wij op al deze kanalen bereikbaar. Helaas is bestellen via deze wegen niet mogelijk. Onze contactmogelijkheden kun je terugvinden op de contactpagina.

Levering

Wanneer krijg ik mijn bestelling, of wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Onze levertijd is standaard ingesteld op 7 (werk)dagen na ontvangst van betaling. Is een product niet op voorraad, of gaat het om een ontwerp dat nog besproken moet worden, dan kan dit -afhankelijk van je wensen én de voorraad van onze leverancier(s)- langer duren. We houden je natuurlijk op de hoogte!

Contact

Hoe kom ik met Joyz Woonaccessoires in contact?

Je kunt ons altijd een e-mail sturen via de contactpagina. Wil je liever teruggebeld worden, geef dan je (mobiele) nummer door in het mailtje. We bellen je dan zo snel mogelijk terug!
Daarnaast kun je ook een privéberichtje sturen via onze facebookpagina www.facebook.com/joyzwoonaccessoires

Hebben jullie een offline winkel?

Nee, helaas hebben we (nog?) geen winkel. Wel kun je ons regelmatig vinden op beurzen, braderieën en markten, en hebben we regelmatig tijdelijke ‘pop-ups’ in verschillende shop-in-shop concepten (zoals bijvoorbeeld in horeca-gelegenheden, kinderkledingzaken of JouwMarktraam). Benieuwd waar je ons op dit moment kunt vinden? Neem dan even contact op!

Samenwerken

Ik heb een winkel, en zou graag een aantal van jullie artikelen willen aanbieden. Kan dat?

Maar natuurlijk kan dat! Neem even contact op voor de mogelijkheden!

Doen jullie ook aan dropshipping en/of wholesale?

We willen graag de mogelijkheden met je bespreken. Stuur ons een mailtje met je vraag, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Retourbeleid

Kan ik bestelde artikelen retourneren?

  • Wij bieden voornamelijk op maat gemaakte artikelen die speciaal voor jou naar aanleiding van jouw wensen en voorkeuren worden gemaakt. Op maat gemaakte en/of gepersonaliseerd artikelen vallen buiten het herroepingsrecht van onze algemene voorwaarden. Wij accepteren dan ook geen retourzendingen van deze artikelen.
  • Producten die niet specifiek naar jouw wens of voorkeur gemaakt of gepersonaliseerd zijn kun je natuurlijk wel retour sturen. Kijk hiervoor op onze pagina Retourneren.
  • Is je product niet geleverd zoals besteld? Dan kun je retourneren zoals aangegeven op onze pagina (onder het kopje Retourneren).

Vergoeden jullie de verzendkosten voor retourzendingen?
Nee, de kosten voor retourneren worden niet vergoed, tenzij het gaat om een foutieve levering.

Klachten

Ik heb een klacht.

We proberen alles binnen onze mogelijkheden om het je naar de zin te maken. Dat doen we door snel te schakelen, vriendelijke en goede dienstverlening te leveren en natuurlijk mooie artikelen te leveren die helemaal naar wens zijn.

Helaas kun je dit als klant ook anders ervaren. We vragen je dan ook om klachten bij ons aan te kaarten. We zullen je klacht bekijken, en zo snel mogelijk naar wens proberen op te lossen. Je kunt hiervoor contact opnemen via onze contactpagina.

Ik ben hartstikke tevreden met mijn bestelling!

Dat horen we natuurlijk het allerliefst! Ben je ook helemaal in je nopjes met je bestelling? Laat dan een review achter op de website, of een berichtje op onze facebookpagina www.facebook.com/joyzwoonaccessoires